Nowa kampania zatytułowana „Placeb’eau” została uruchomiona w Belgii przez agencję reklamową Happiness dla marki Spa, belgijskiej firmy produkującej wodę. Kampania ma na celu rozwiązanie problemu wielu Belgów, którzy nie piją wystarczającej ilości wody i zamiast tego polegają na tabletkach, aby poprawić swoje zdrowie. Według statystyk, dwóch na trzech Belgów nie pije wystarczającej ilości wody. Jednoczesnie ta sama grupa ludzi znana jest z tego, że łyka różne tabletki, aby poprawić swoje zdrowie. Co więcej, w Belgii zanotowano wzrost o ponad 40% w zakupie witamin i suplementów diety od 2020 roku.
Aby rozwiązać ten problem, kampania wprowadza nową pigułkę, „Placeb’eau”, która nie zawiera absolutnie nic. Pomysł polega na przyjmowaniu pigułki 8 razy dziennie, ze szklanką czystej wody. Celem tej pigułki jest przypomnienie i zachęcenie Belgów do picia większej ilości wody dla zdrowia. Pigułka jest dostępna za darmo w aptekach i sklepach bio w całej Belgii, u lekarzy rodzinnych oraz na stronie internetowej SPA®. Jest to akt czystej szczodrości ze strony najbardziej kultowej belgijskiej marki wody.
Kampania ma na celu przypomnienie Belgom, że nie chodzi o pigułkę, ale o szklankę wody, którą się z nią pije. Placeb’eau to sprytny sposób na zachęcenie wszystkich Belgów do picia większej ilości wody i lepszego dbania o swoje zdrowie. Kampania wystartowała w styczniu 2023 roku i jest realizowana w wielu kanałach medialnych.